HANGİ YÖNÜ GÖSTERİRSE…

Geçtiğimiz sene leyleği havada gördük. Yıllık izinlerimizde çıktığımız tatillerimizden ayrı; ocak ayından beri, her ay şehir dışında bir arkadaşımız evlendi. Orçun’un devamlı iş seyahatlerine çıkmasını saymıyorum bile. Normal koşullarda kilerde duran valizimiz, kilerde ki yerini unuttu; evin ortalık yerinde hazır asker gibi bekliyor. Ben de sık sık hazırladığım valizler sayesinde, eşya toplama sanatında kendimi geliştirmeye devam ediyorum.

Deneyim kazandıkça, valiz hazırlarken hiç aklımıza gelmeyecek ama seyahatte hayat kurtarıcı eşyalar olduğunu farkettim. Hatta geçtiğimiz aylarda gezgin grubumuzla da bu konuyu tartıştık. Benim de aklıma gelmeyen birkaç eşyayı daha hatırlattılar. Bavulunuzu hazırlarken yardımcı olması açısından size bir “valizimde olmazsa olmaz listesi” hazırladım.

Çok yürümekten oluşan pişiklere veya güneş altında gezmekten oluşan yanıklarına Bepanthene Krem,

Soğuk rüzgara maruz kalabilirsiniz. Suda eriyen C Vitamini,

Alerji Hapı,

İğne iplik, Çengelli iğne,

yarabandı, kas gevşetici merhem,

fotoğraf makinesi, güneş gözlüğü,

güneş kremi, şapka

kimlikler ve az para, daha ziyade kredi kartı!

bulunduğunuz bölgenin yol haritası,

Yurtdışına gidecekler için ayrıca;

pasaport,

yurtdışı sağlık sigortası,

asya ülkeleri gibi, gidilen yerlerde ingilizce bilme oranı çok düşükse sözlük.

Benim aklıma gelmeyen sizi ekleyecekleriniz de var mı? Şimdiden keyifli seyahatler…

Y.

Comments on: "Valizimde Olmazsa Olmaz" (2)

  1. Arif Ozgur said:

    Merhaba Yagmur hanim,
    Yazdiklariniza aynen katiliyorum, biraz garip gelebilir ama her gezide olmasa bile bence ufak bir durbun de valize eklenebilir.
    Saygilar,
    Dr. Arif Ozgur

  2. Neden garip gelsin, özellikle safari ve doğa manzaralarının yoğun olduğu gezilerde; dürbün çok yararlı olacaktır.

Bir Cevap Yazın

